tirsdag, januar 29, 2008

Husoppdatering!


Ja vi kunne ikke gi oss enda, vi hadde jo to rom i andre etasje som ikke hadde fått smake på oppussinga, og mens man venter på fødsel- hvorfor ikke gjøre noe nyttig?
Planen var å etterhvert flytte soverommet vårt opp. Det har vi nå gjort, og vi er KJEMPE fornøyde!




Nils-Andreas er så flink, både med farger og utførelse, og jeg får komme med innspill og bestemme hvor ting skal stå. Perfekt fordeling!
Nå våkner vi ikke lenger til morgen-rushet opp allèn til Grimerud, men til den deilige morgensola som står opp over jordene. Herlig!



Siden vi da fikk frigjort et lite rom nede, som nå er tv-stue, kunne vi avansere litt i stua.
Endelig kunne vi sette opp igjen vår lille spisestue!






Og når man har spist middag i spisestua, kan man innta kaffe i sofaen.
Jeg er så entusiastisk over disse små forandringene, det er herlig!!






Så hvis dere lurer på hvordan jeg ser ut, så ble dette bildet tatt for 16 dager siden.. Og jeg har ikke akkurat krympet..
Termin til fredag, men vi er helt klare!

9 kommentarer:

Beate sa...

WOW!! Så fint det ble på rommet der oppe!! Nå må jeg vel tilbake til min favorittrøde vegg..:)
Gleder meg til å se huset på nært hold og ikke minst babisen!
Gla i dere alle tre.
Klem

Paul Andreas sa...

Vakkert. Både det ene og det andre. Og dere greide dere helt uten malehjelp fra denne kanten også. Impressed.

Anonym sa...

Kjære Lena! Så mye som skjer hos dere... Spennende tider! Ønsker Guds fred i dagene som kommer.

Beate sa...

Ok jeg kan ta til takke med den lille TV'n... men hvis Nils svinger seg rundt på det andre rommet også, så skjønner jeg at det er TV'n som er grunnen..
Du må i allefall ta noen før og etter bilder av det andre rommet.. kanskje du kan ramme inn litt av tapeten til skrekk og advarsel?
Og hva med bilder av TVstua på bloggen? :)
Ha en god dag både du og magen!

Anonym sa...

I love the renovations!!! It's incredibly beautiful! So now that the home is ready..."baby, come out, come out, wherever you are and anytime soon..." I'll be praying for you guys in the coming days for a safe and wonderful birthing labor experience. I can't wait to see pics of your little one...I'M SOOOO EXCITED!!!!
Love you guys, cynthia

Hilde & Kay-Morten Aarskog sa...

Gratulerer så masse med vel overstått fødsel og en nydelig (regner jeg med :) ) jentebaby! Huset deres har også blitt helt utrolig fint! Er imponert over alt dere har fått til. Også så deilig for dere å ha alt ferdig til jenta deres kom.

Her venter vi også i spenning, men har 2 uker og 3 dager til termin, så forventer ikke så mye enda. Kan ikke pusse opp noe her, men får sykle litt på ergometersykkelen og studere litt (ikke det morsomste jeg vet for tiden, men..). Har i det minste blitt veldig flink til å bake,da :) Gleder meg til vi sees igjen! Kos dere i tiden som kommer!

Martine sa...

lena og nils, dere et vakkre begge to og derfor regner jeg med at Emilie slaar alt!! gratulerer masse masse!!! Jeg gleder meg til babyskrik naar jeg kommer hjem! Glad i dere!

Beate sa...

Emilie, si til mammaen din at jeg vil se bilde av deg her! Du er vel ikke helt inne i bloggingen selv enda.
Du må begynne å glede deg for nå kommer jeg på besøk på tirsdag.
Klem fra tante

LindaG sa...

Gratulerer med Emilie!!