søndag, september 23, 2007

Endelig siste stue-innspurt!


Vi skulle flytte døra, og siden det ble gjort etter at vi hadde flyttet inn, måtte vi ty til kreative løsninger. Her river Nils-Andreas ned murveggen ut til gangen. Jeg får litt sånne "smittefare"-assosiasjoner av dette bildet..










Godt det til slutt ble hull, jeg var litt bekymret for oksygen-nivået inni plasten..









Og der var åpningen åpen!










Etter endel vasking av støv, hjelp til sofaflytting av Ingvild, hjelp til å sette inn døra av Trond og litt styling fra meg, var stua vår ferdig! (Vel, hvertfall så godt som)



























Vakkert! Eller hva syns dere?

7 kommentarer:

Anonym sa...

I love you place!!!! I only wished I lived down the road so I can enjoy some afternoon tea with you sitting in your lovely stue. Oh...one day...one day. Enjoy the new place. Nils, dude you did a fab job!!!!

Carina sa...

Wow... Fantasisk!!! Du er bare SÅ flink til å gjøre det koselig, Lena! Skikkelig gjennomført stil. En dag må du komme og hjelpe meg:) Når jeg her et hjem...

Ingvild sa...

Så fint det har blitt! Ser nesten ikke ut som det samme huset... Må prøve å komme og se neste gang jeg er i området. Og litt sent ute må jeg få lov til å si gratulerer med han eller hun dere venter på!

Anonym sa...

det er nydelig :) elsker det... ha en go' dag!

Paul Andreas sa...

Han gjorde det også, han typen.
Ble jo bra, da. Flat-tv også, ikke værst :)

Carina sa...

Nå er det en hel HAUG til...hehe, med bilder av min deilige tanteunge:) Ble Røde Kors sine selskapslokaler, forresten.

Silje Martine sa...

gratulerer med ferdig stue! Det må være deilig å ha den ferdig, hvordan går det med badet? Håper dere slipper å gå på utedo i jula ;)

klem