onsdag, desember 26, 2007

Ok, ok, ok..


Jeg begynner å ane en viss utålmodighet mot oppdateringer her, og jeg er bare helt enig. Endelig har jeg kommet meg på nett med mac`en igjen, så her kommer oppdateringen!!

Vi har bodd 6 uker hos svigers mens Nils-Andreas jobbet som en superhelt med badet vårt. Det første bildet er av badet som det var da vi flyttet inn.. Koselig?



Her er badet i en slags mellomfase.. En vegg ble revet, så badet ble slått sammen med en slags ubrukelig gang, og da hadde vi plutselig et dobbelt så stort rom!










Etter mye strev og slit, er vi nå i mål.
Dette er det fantastiske dusjhjørnet.









Og her er do og vask, men det regner jeg med dere kan se. :)
Vi mangler enda et større speil som skal henge i riktig høyde.








Og så var det magen da.
Dette er tatt på Julaften, og da var vi nesten 35 uker på vei.
Det nærmer seg nå!! Vi gleder oss masse og koser oss med å få utstyret i hus.







Og forresten; Gledelig jul!!

4 kommentarer:

Beate sa...

åååå, gleder meg så til å teste det nye badet! kanskje jeg bare skal la vær å dusje til jeg kommer til dere? og forresten, er dere så fornøyde at til og med all fotografering skjer der? jf siste bilde i rød kjole?

Honningdal.jr sa...

Klart det, skal man slå to fluer i en smekk så man ma jo gjennomføre det! :)
Gleder meg så til du kommer! Til og med hvis du ikke har dusja! :)

Anonym sa...

ååå Lena.. Nå fikk jeg litt lyst til å stikke en tur innom dere. herlig bad :)
Gledelig jul forresten ;)

Anonym sa...

Love the renovation!!! love it, love it, love it!!!! You did an amazing job!!! Lena, my sweet sister, you look sooo beautiful preggers. I can't wait to see your little one...soon, very soon.

Hope you had a merry christmas. Have a happy new year. I'm celebrating my birthday on Sunday...yikes i'm gonna be 31 years old...

love you guys!!!
cyn.