torsdag, september 03, 2009

Interiørinnlegg...



Jeg føler at bloggen vår liksom har mistet glansen sin litt...
Jeg som en gang beskyldte bloggtelleren min for å sende meg for høye besøkstall,
begynner nå heller å lure på om den lyver, når den sender meg rapporter med bare nuller...
Vel, det er vel heller min egen feil, det er jo ganske langt mellom innleggene her..

Så i den anledning tar jeg min kjære sisterinlaw Marianne`s utfording.
Jeg skal prøve meg på noen interiørinnlegg.
Jeg orker ikke kalle meg interiørblogger. Til det har jeg verken nok tid eller ork. Eller penger.. :)
Så bloggen blir bare en salig blanding av alt mulig fra dagliglivet.

De nyyydelige rosene på bildet fikk jeg faktisk av Marianne, og de var det jeg trengte for å begynne.
Telysestakene er forresten fra Sia.

Ha en god torsdagskveld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra!!! jeg gleder meg til oppfølgere ettersom tiden kommer:)
klemmer fra Marianne

Silje Martine sa...

jeg gleder meg og til fler interiør-innlegg! :) gøy at du blogger igjen!
Klem

Honningdal.jr sa...

Tkk begge to! :)