torsdag, september 24, 2009

Min mamma- kunstneren!

Jeg har en veldig dyktig mamma! Hun kan det meste, 
og nå har jeg lyst å vise frem to av maaaange FLOTTE malerier hun har laget.



Det øverste maleriet malte hun til soverommet i vår tidligere bopel. Der var det
3-4 meter i takhøyde, og jeg syns det var litt utfordrende å finne noe 
som passet på veggen over senga vår. Mamma tok utfordringen!

Jeg syns bildet er KJEMPEvakkert. 
Og det er så stort at vi har lånt det bort til noen venner, til vi har en passende vegg til det.








Dette er ett av tre malerier vi fikk til bryllupet vårt i 2004.
Calla-liljen er en av mine favorittblomster, og jeg er veldig gla i dette maleriet.
Det henger midt i stua, og jeg skryter stadig av både det og kunstneren!




Her fra bryllupsmiddagen, 5 år siden.
Min kjære og dyktige blomsterdekoratør-søster ordnet en nyydelig callabukett
rett foran oss.
Gode minner... <3


1 kommentar:

Cynthia---woman of greatness sa...

hey lena. so i've got a blog goin now but not sure how to get you on as a link so i thought i'd do things this way and try to figure something out if this works...does this make any sense??? it doesn't really to me but let's see what happens.
so you guys got snow yet?
xoxo
cynthia