torsdag, mars 01, 2012


Voksen?


Det er noe spesielt med bursdager, syns jeg. Jeg ser alltid frem imot dem, 
og gleder meg faktisk alltid til å bli ett år eldre.
Når jentene mine har sine bursdager blir jeg ekstra full av minner.
For noen flotte gledesdager!


Jeg husker da jeg var 9, og kusinen min var 12. Det var liksom neste milepæl.
Tenk å få være 12 år!
 Det er jo veldig fint, igrunn, for jeg kan jo ikke klare å bli yngre.


Gjennom livet opplever man stadig nye ting og nye faser.
Man blir formet og preget.
Ikke alle opplevelser er gode, men man kan velge å bruke de til noe godt.
Ettersom vi blir eldre vokser også perspektivet vårt.
Livet får flere sider og nyanser.


Forrige uke rundet jeg 30.
Og det syns jeg passet helt fortreffelig!
Ikke for sent, ikke for tidlig.
Følelsen av å ha det jeg trenger er avslappende.
Jeg hadde ikke så mange konkrete gaveønsker, for jeg vil heller spare til noe seinere.



Men en av tingene jeg fikk var denne nydelige Hortensiaen.
Min gode svigerinne Tonje kom med den til meg.
Den er så full av liv, frodig og helt lik de vi hadde i bryllupet vårt for snart 8 år siden.
I Love It!

Ønsker dere en herlig TORSDAG!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer så mye med den store dagen! :) Så fint det du skriver. Og hortensiaen var nydelig. En av mine favoritter! :)

Marianne Leonora sa...

Hei kjære venn, glad dere skal feire litt til sommeren også :) Marianne har plukket ut ca hele lekebutikken som hun skal ta med hjem til Emilie. Hun har laget noe til henne, med litt hjelp av mamma også.

Nå begynner jeg smått om sen å lengte hjem igjen. Det er en god følelse.

klem fra Meg